logo
امروز : سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۵
[ شناسه خبر : ۴۱۲۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس مرکز رشد تخصصی کشاورزی استان زنجان خبر داد:

برگزاری دومین رویداد فناورانه کشاورزی در زنجان

برگزاری-دومین-رویداد-فناورانه-کشاورزی-در-زنجان-
رئیس مرکز رشد تخصصی کشاورزی استان زنجان از برگزاری دومین دوره رویداد فناورانه کشاورزی خبر داد و گفت: ایده‌های برگزیده به دومین رویداد ملی راه خواهند یافت.

سعید باقری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ اظهار کرد: دومین رویداد ملی فناورانه کشاورزی دانش‌بنیان و بهره‌ور با هدف حل چالش‌های راهبردی و مسئله‌محور در بخش کشاورزی، به همت مرکز رشد تخصصی کشاورزی استان زنجان و به‌مناسبت پنجاهمین سال تاسیس سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی ضمن اعلام این خبر، هدف اصلی از برگزاری این رویداد را شناسایی، پرورش و جذب نوآوران و فناوران در حوزه کشاورزی و به‌کارگیری فناوری‌های نوین برای حل چالش‌های این بخش عنوان کرد.

رئیس مرکز رشد تخصصی کشاورزی استان زنجان ابراز کرد: این رویداد با محوریت جذب، حمایت و تسهیل استقرار تیم‌های فناور، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان در مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری برگزار می‌شود.

وی همچنین، معرفی و به‌هم‌رسانی سرمایه‌گذاران و بروکرهای حوزه کشاورزی و شبکه‌سازی بین تولیدکنندگان، دانشگاه‌ها و ایده‌های نوپا با مصرف‌کنندگان دانش و تکنولوژی را از دیگر اهداف این رویداد عنوان کرد.

باقری با بیان اینکه مهلت ارسال ایده‌ها تا ۲۳ مهر ماه جاری بود، بیان داشت: این رویداد در روز چهارشنبه ۲۵ مهر ماه از ساعت ۸ تا ۱۴ در سالن زیتون سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه از میان بیش از ۵۰ ایده ارسالی به دبیرخانه، ۱۷ ایده برتر پس از گذر از دو مرحله پیش‌رویداد، به رقابت نهایی در رویداد اصلی راه یافتند، بیان کرد: در این رویداد، سه تیم برتر انتخاب شده و به مرحله کشوری این رقابت بزرگ راه خواهند یافت.

رئیس مرکز رشد تخصصی کشاورزی استان زنجان در پایان، از تمامی علاقمندان به حوزه کشاورزی، نوآوری و فناوری دعوت کرد تا در این رویداد شرکت کنند و با ارائه ایده‌های خود به توسعه و بهبود بخش کشاورزی کمک کنند.

شایان ذکر است که به ایده‌های برتر این رویداد جوایز نقدی و امکان جذب در مراکز رشد و حمایت سرمایه‌گذاران تعلق خواهد گرفت و همچنین، ایده‌های برگزیده به دومین رویداد ملی راه خواهند یافت.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۹
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۳
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۲
  • غروب آفتاب : ۱۷:۴۰
  • اذان مغرب : ۱۷:۵۹
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۱۹